Jaha då har vi fixat vem som kör på ladies...

Jaha då har vi fixat vem som kör på ladies night.. Det blir Sara Thore det.. Var hos tandläkaren för jag har så Jävla ont av att visdomstanden vill komma upp. Så jag har fått en inflammation och har fått penicillin nu. 10dagar. Jippie! Fast nu vet jag ju att det kommer bli bra igen. Känns precis som om man fått en rejäl käftsmäll! Plus att det gör ont ner i halsen. Usch. Så nu har vi löst det problemet tjejer. Kunde valt ett bättre tillfälle men nä varför det.. Bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. I morgon är det torsdag:-) längtar som vanligt:-) jag älskar verkligen torsdagar! Ha det gott alla. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0