Äntligen så finns det lite bilder =)

Jag kom ju på igår att jag kan ju lägga in bilder från mobilen på Moa.

Var lite osäker på hur man skulle göra. Men det tog inte lång tid försen alla bilder var över på datan.. Ingenting är omöjligt som Gunde sa =)

I helgen blir det nog att jag ska kolla lite på åker rallyt sen MÅSTE jag träffa Lisa och Sven.

Lisa är min Faster. Jag bara älskar den människan! =) Underbar!

Nä nu ska jag gå och ta något att äta och kanske man skulle ta och borsta håret lite (sitter med en handduk virad runt huvudet)

Ha det bra!




(Hade ingen mössa men det gick ju bra med en handduk)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker tiden går så långsamt !! Ja jo det kan jag tänka mig, söt bild )

2009-08-31 @ 12:57:24
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: petra

Hon är så söt lilla moa!!! Är det babysittern du fick av oss? Det var bra dessa sakerna kom till användning =) de växer ju så fort ur allt =) kram på dej, nu kan jag ju följa er här, jätte kul!!

2009-09-21 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0