Det gick bra =)

Idag har faktiskt jag och mamma varit hemma själva en stund. =) (moa oxå)

Det gick faktiskt bra! Vi är så duktiga vi.

När Bina och pappa Bertil kom hem så blev det en pizza! Smarrigt. Men den där pizzabagaren fattar inte när man säger utan lök. Så jag fick pilla bort en hel del. Men gott var det.

TACK syster! =) (bjuder igen en annan dag)

Snart ska jag och Moa köra hem och lägga oss.

Inatt sov hon hela natten. Men jag vaknade vid tre och flög upp för man är ju van vid att hon brukar vakna då. Stack ner handen för att kolla läget. Hon sov så gott.. =) vaknade vid halv sju och då tog jag upp henne till mig sen somnade vi gott igen. Sen fick hon mat kl 8.

Är hon inte underbar så säg... =)

Saknar min älskling!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Duktig hon är! Hon kanske lär sig nu att det inte är någon idé att vakna vid tre-tiden för maten behövs ju inte fören senare ändå ;-)



Duktigt av er att ha varit hemma själva, speciellt B.



Love!

2009-08-25 @ 10:24:23
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det tar sig i bloggen honey ;)

Pussa

2009-08-26 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0