Julia!

Tack för en jätte trevlig kväll igår vännen! Skippo och öl och massa prat. Det är som förr! <3

Nu har Sandra och Thomas dop för lille Max! Han var säkert jätte snäll =)

Doffe och Moa sitter i soffan och gosar med varann. Moa är nybadad och fin. (fin är hon alltid) hihi

Snart är det jul och jag har inte fixat alla julklappar ännu. Har Doffe kvar men vet vad jag ska köpa, det är ju bara det att jag måste ju ta och köra in till stan för att fixa det. Har André och Julia kvar oxå, vet en sak jag ska köpa iaf=)

Vad kvällen bjuder på idag vet jag inte riktigt. Antagligen blir det Wallander med Julia! Kanske någon god mat. Vem vet...

Nej nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med mina älsklingar!

Bjuder på en bild på Moa. Den fotöljen fick hon av sin faster med familj när hon döptes. COOL! <3





PUSS


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv min vän! Det var riktigt roligt och får göras om snart igen. Fast jag längtar lite till den dagen vi kan byta ut min kära alkoholfria (men otroligt goda) mot en annanas-drink! Hihi. Men det kommer tids nog :-)



<3

2009-12-21 @ 10:22:00
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Thore

Heej på er=) vill bara önska er en riktigt god jul...kram från oss



Ge dem andra i familjen en stor kram från mej=)o hälsa

2009-12-22 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0