BF + 3

SUCK

Varför vill inte våran lilla dotter komma ut nu?

Nu när pappa Doffe är hemma och allt. Hade varit bra!

JA JA

Igår satt jag och Julia och visste inte vad vi skulle göra, det slutade med att vid tio tiden drog vi ut till Örmatofta och bara satt och tjötade med mamma och Bertil. Vi körde hem vid halv ett..
Jädra massa bilar man mötte på vägen hem. Var nog många som skulle till Venestad. Det var ju dans där igår.

Tror jag ska bege mig upp och göra vid i klädkammaren lite. Fördriva tiden lite. Sen kommer LULIA!!! =)

NU JÄDRAR HÅLLER VI TUMMARNA ATT HON KOMMER SNART ! ! ! OK?? 




Längtan är stor!

Kommentarer
Postat av: "Lulia"

Den bilden blev ju jättefin! Den sidan är så lätt att göra om bilder i :)



Vi ses sen min vän och jag håller fortfarande alla tummar och tår på att hon tittar ut snart! <3

2009-06-21 @ 12:16:12
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hon kommer snart ska du se :) Håller alla tummar och tår för er :) Gud vilken fin bild :)

Tack för ikväll. Kram kram

2009-06-21 @ 23:30:41
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag håller oxå tummarna bejb!



<3 <3 <3

2009-06-22 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0