Sörjer!

Min lilla flicka har blivit så stor nu. Tiden går så fort! !

Moa vill inte ha min bröstmjölk längre :( Hon blir inte mätt på den. *snyft*

Förut HATADE jag allt som hade med amning att göra. Det gjorde bara så fruktansvärt ont. Då ville man absolut inte amma mer. Började ge Moa lite ersättning på kvällarna, då sov hon hela nätterna. Tänkte ha kvar amningen någon månad till iaf, men nu så vill hon inte mer. :( Eller jo på morgonen går det bra. Men ska hon bara äta på morgonen så kommer ju mjölken att försvinna.

Jag får helt enkelt inse fakta. Tråkigt men sant.

Men Moa mår bra iaf och det är ju huvudsaken.

Jag trodde det skulle bli så skönt när man väl slutat att amma och inte fan trodde jag att man skulle sakna det. Men det känns så ledsamt på något vis. Ibland känner jag min värdelös som mamma för att hon inte vill ha mina bröst. Vad gör man för fel osv, sånna tankar kommer ju upp. Jag vet det inte är mitt fel men man får så konstiga tankar ibland.

Ja ja

Till något roligare!

Min älskade LULIA klarade sitt körkort igår!! ! ! GRATTIS MIN VÄN!

Och snart kommer hon hit med bullar :) Bullfrukost! JIPPIE!

Syster yster kommer oxå och hälsar på senare när hon har slutat i skolan.

Nej nu ska jag ta och hänga upp tvätten och slänga i en ny maskin sen blir det VBÅ =)


Ha det bra alla!



(jag blir så glad av denna bilden!)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHA! Vilken hemsk bild! Du borde bli straffad! Men jag håller med om att det strålar glädje om den! :-)



Förstår att det känns jobbigt med amningen, du som inte ville ge upp det än. Men du är absolut ingen värdelös mamma, du är ju en av dem bästa!



Ses snart <3

2009-10-20 @ 10:27:39
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är verkligen inte värdelös som mamma. Jag kan inte hitta någon som är bättre mamma än dig. Och du gör verkligen allt för Moa. Ammnningen är inte allt :) Som du skrev, hon mår bra och de är huvudsaken :)



Gud vilken underbar bild :) Ja man blir verkligen glad av den :)

2009-10-20 @ 10:39:42
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Linda

Sara,



Melissa vägrar också mina bröst och har gjort det sen ca 3 veckor tillbax, bara på nätterna vill hon amma och jag känner EXAKT som du...värdelös mm men det är vi inte...finns ingen som älskar våra barn som vi :) Stor kram till dig vännen!



Åh du när ska vi ha bullfrukost?

2009-10-23 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0