Sover så gott=)

Nu ligger Moa och sover så gott på soffan =) Efter en massa bus och skratt så somnade hon.

Moa hon har börjat "prata" jätte mycket nu. =) Det är så roligt. Man kan sitta och bara skratta åt henne när hon sätter igång. Tiden går så fort!

I måndags fick hon sin första vacination. =( Det var inte alls roligt. Första gick bra men när hon fick den andra så blev hon jätte ledsen (jag oxå) Man känner sig så dum fast att det inte är en själv som ger sprutan. Men efter några minuter så var det ok igen. Känns som det var värst för mig. Blev helt kall svettig och började gråta lite. Men det var visst jätte vanligt. =) inget att skämmas för där inte...

Träffade även Ebba och Anki =) Vad stor hon har blivit och vilket hår barnet har =)

Ikväll kommer älsklingen hem! =) Denna veckan har faktiskt gått väldigt fort. Skönt när den gör det.

I morgon hade jag tänkt att jag och doffe ska hem till T och S =) Hoppas doffe inte har andra planer. Fast då får han faktiskt vänta lite med dom. =)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och bara titta på lilla Moa när hon sover. UNDERBAR är hon!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för dina fina ord hjärtat! <3 Om lite drygt tre månader tittar vår pojke ut, då ska här mysas ska du se! Förhoppningsvis sparkar han rejält snart också :-)



Tänker bara på Moas söta outfit igår och bara ler, så söt!!!!

2009-10-10 @ 15:04:16
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack, håll tårna med : ) kram

2009-10-15 @ 09:37:26
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0