Duktig flicka...

....är jag =)

Idag har jag tvättat 3 maskiner tvätt.

Igår bar det av till Bromölla där det vankades fest. Började med lite brännboll. (jag tittade på)
Sen blev det JÄTTE god middag. Grillad kyckling med klyftpotatis och sås. Fanns massa annat oxå men jag valde kyckling. SÅÅÅÅÅ mätt jag blev. =) Gottis!
Senare på kvällen blev det lite tävlingar. Vårt lag kom 2:a. Inte så dumt. hihi

Vi körde hem vid elva. Då var festen i full gång men man har ju lilla Moa att tänka på.

Kan säga att jag blev väldigt sugen på att festa! Men men den dagen kommer väl snart. =)
11 månader sen jag festade.

Fick sån oerhört längtan tills 2011. TENERIFFA! ! ! ! !
Gud vad jag längtar. Ett tag dit jag vet men tiden går fort.

Nej nu ska jag ta ut kycklingen från ugnen.

Ikväll blir det god middag med Julia och André. Julias potatisgratäng. (ingen slår den)


Hit ska vi sen!!!! =)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Helt sanslöst vad vi längtar! Bah! Men tiden går nog väldigt fort, nu har man ju så mycket att se fram emot :-)



Hoppas maten smakade bra igår. <3

2009-09-21 @ 09:24:10
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja vad du är duktig :) Synd att vi inte hann träffas i helgen. Hade varit skoj att träffa dig :)

Hoppas veckan går fort så Doffe kan komma hem snart igen :)

Kram kram

2009-09-21 @ 21:25:58
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0