Fredag

Sitter nu hemma hos mamma och bertil!

Vi har ätit gott och tittat på IDOL.

Var iväg igår och vägde och mätte Moa! Hon följer sin kurva perfekt sa hon. =)

Vi var i tidningen i onsdags =) Moa ser väldigt tjock ut =)

Jag såg det jävla aset i onsdags när vi gick från vårdcentralen! Jag vek inte blicken en sekund från honom. Det var han som gjorde det. USCH så förbannad jag var. Hjärtat slog i hundranittio, jag vägrade vika undan min blick ville inte ge honom det. Så våra blickar möttes och han skämdes!!!!! HAN vek undan sin blicka och tittade rakt ner i marken! Vilket jävla as DU är! HATAR dig för allt du gjort! Hoppas du får sitta länge i en cell och ruttna!!!!

Usch ja nu har jag fått det ur mig. SKÖNT!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv en stund sen ska jag köra hem!


Ha det gott alla!




PUSS


Kommentarer
Postat av: marika

åh vilket fint kort :)

2009-09-19 @ 11:02:08
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni är så otroligt fina! Satte upp er på kylskåpet med en gång, hihi. Verkligen jättefin bild på er!



Måste varit jobbigt att stöta på honom, kan inte tänka mig hur det känns men kan tro du var förbannad till tusen! Usch!



Vi ses imorgon min vän och jag längtar så efter er! <3

2009-09-19 @ 16:20:49
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Thore

jätte fin bild på er=) såg den igår när bertil o bitte var nere=) var sååå skönt att träffa dem...love puss o kram

2009-09-20 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0