Happy face!

Idag kommer älsklingen hem =) Jippe! Det bästa av allt är han ska vara hemma hela nästa vecka oxå =)

I´m so happy i´m so glad (that I meet you I´d like to thank you..... ) haha kom bara och tänka på den..

Jag håller på att tvätta lite här hemma idag. Moa ligger och sover nu.
Alltså jag tror bestämt att hon faktiskt är världens sötaste underbaraste lilla mirakel bebis =)
mmm det tror jag faktiskt. =)

Jag är nog lite bortskämd med hur snäll en bebis kan vara. Stackars dom som inte får sova om nätterna och barn som har kolik... nej ucsh fy! tack för att inte Moa har fått det iaf. (peppar, peppar)

Igår hittade jag min gamla ericsson mobil. Där fanns ju bilder på den oxå. Jag har lovat att visa Biffen och Baltazar för mamma, bertil och sabina. Så jag kommer att lägga upp en bild här sen på när dom var små. Det kan man nämligen inte påstå att dom är nu. eller iaf inte Biffen. Baltazar vet jag inte hur han ser ut. (tyvärr)

Nej nu har tvättmaskinen blivit tyst så jag får väl ta och hänga upp det.

Men ha det gott alla!

PUSS


PS jag är så trött på det svenska jävla rättsystemet! D.S





Kommentarer
Postat av: "Lulia"

Haha, vad söt bild! Biffen är ju knappast liten nu.. men söt ;-)



Ja äntligen är det torsdag och ikväll ses vi! Tänkte att jag ringer dig sen och diskuterar middag etc. Lättast så. Längtar efter er!

2009-09-10 @ 09:29:31
Postat av: Sandra

Jag kunde inte kolla förlossningen för de har stängt visningarna där eftersom det med svininfluensan och sånt. Fick även ett samtal idag om att inga fler föräldra kurser blir av pga samma sak. Men jag ska försöka komma ihåg de när vi ska in och ha Mini :D Men du får nog påminna mig kan jag säga haha. Mitt minne är väldigt bra men extremt kort ;) Hoppas ni kan följa med på lördag :) Hade varit skoj att träffas lite. Kram

2009-09-11 @ 13:34:46
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0