Sandra!

Jag är så uppspelt så jag kan inte sova. =) Tänker så på dig vännen!

Känner för dig gör jag. Du/ni finns i mina tankar hela tiden!

Hoppas att allt kommer att gå bra. (vilket det gör) =)

Håller tummarna för att du slipper vänta så länge som jag. Men som du sa en gång till mig..... Eftersom jag hade en så underbar graviditet och en svår förlossning och du har haft ett helvete från och till så kommer du att få en enkel förlossning. Hoppas du har rätt vännen!

Nej nu ska jag försöka att lugna ner mig lite och krypa ner i sängen och bara vänta på att man får ett sms där det står att er lilla mini har kommit till världen! =)



Vårt lilla mirakel 12 timmar gammal ungefär =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0