Söndag! =(

Det betyder att Doffe ska iväg och jobba i morgon!

Men får tänka possitvt för när han kommer hem på torsdag så ska han vara hemma en vecka! Tagit semester! =) så måndag nästa vecka ska vi in till Krstd bladet och fotografera oss. ÄNTLIGEN!

Idag vaknade jag och trodde nästan jag var gravid igen.. Vakna och var jätte sugen på Anna-Carins pannkaksrulle.. Så jävla gott är det!

Doffe ringde och sa att jag ville ha det till middag. Snäll som min svärmor är så fixade hon det! =)

Så vi har varit där nästan hela dagen.

Bengan har varit och hälsat på en runda oxå idag.

Nej nu ska jag göra mat till lilla Moa sen ska jag upp och lägga mig.


Ha det bra alla!




PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

hade väl varit mysigt med ett syskon? hah : )

2009-09-06 @ 22:39:25
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Johanna

ja jag längtar verkligen tills detta är över !! Javisst det hade kanske varit lite väl tidigt med syskon nu : )

2009-09-07 @ 11:26:51
URL: http://baradu.webblogg.seblogg.se
Postat av: Sandra

Hehe förlåt. Läste fel :D Men har ändrat de nu iallafall :D



Idag är sammandragningarna borta :) SKÖNT hehe...

Ja vem vet :) Men jag vill nog vänta någon vecka till hehe. Tror inte jag ställt in mig mentalt på bebis ännu :S Får kanske börja göra de :) Men Mini kommer när h*n är färdig och vill ut :D Kram

2009-09-08 @ 10:47:41
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Jessica Thore

sötnöt=)puss

2009-09-12 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0