Idag är det 1 December

Kan börja med att skriva GRATTIS till min kära vän/svägerska Ellie!!

Idag vaknade jag av det var något som pep här hemma... skulle kolla vad klockan var men den var helt svart.

Gick ner och fy bubblan vad kallt det var. Hittade vad det var som pap. Moas babyvakt. Den indikerade på att batteriet var slut..

var inne på Eons hemsidag och kollade vad det var som var fel. Var någon störning någonstans och det stod att strömmen beräknades vara tillbaka klockan 13,00.. Usch! Började fundera på hur man skulle lösa det med "lälle" till Moa. Men precis när jag hade tänkt gå upp och tända lite ljus så kom strömmen tillbaka. Så det löste sig. =)
fick tips att tända massa värmeljus och värma vatten över det. Men som sagt det slapp jag. =)

Julia och Casper har varit här och hälsat på. När J hade tänkt gå ner till BVC så började snön  att vräka ner så hon fick låna vår bil.

Jag hade tänkt dammsuga nu när dom stack men Moa somnade och jag vill inte väcka henne. Hon behöver sova så hon blir frisk!
Det är så typiskt hon blir sjuk nu när jag verkligen tycker det är jätteroligt på jobbet!!! Men men finns inte så mycket man kan göra.

Kanske man skulle ta och slänga igång en maskin tvätt. Så gör man ju något vettigt idag.

Ha det gott alla.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Roligt att du kommit igång med ditt bloggande igen. Och tack för gratulationerna. Hoppas nu att Moa blir frisk! kramar

2010-12-01 @ 19:08:04
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att du börjat skriva igen :-D Riktigt skoj! Hoppas Moa är bättre nu och att hon slipper bli sjuk mer nu!



Massor av kramar!

2010-12-02 @ 11:01:46
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0