All ALONE..

Jaha vad ska man skriva idag då?

Jag har faktiskt ingen aning men jag känner ändå för att skriva lite. Blir väl bara skit som vanligt.

ÄSCH.
Jag måste säga att jag trivs väldigt bra på mitt jobb. Skön känsla det där. Där kan man liksom vara social och prata med sina härliga arbetskamrater.

Jag har kommit på att jag har nog ett ganska tråkigt liv. Veckorna ser samma ut ALLTID.
Vad är det för liv igentligen. Jag går upp gör vid mig själv, Moas tur sen. Hon får välling och jag går ut med chicka. Klär på Moa ger chicka dentist, larmar och kör till dagis med Moa. 8 timmarsjobb. Ut snabbt som fan i bilen hämta Moa, tar ut Chicka hämtar posten. Moa tittar på posten medans chicka gör det hon ska sen går vi in. jag kämpar med att hålla Moa vaken till halv sju iaf. Dags för välling sen är det natting för henne. sen sitter jag här själv...... Ibland har man sällskap av min älskade vän Julia och Syster.
hur blir det liksom sen när Julia börjar jobba och Casper oxå måste läggas i tid. Då kommer man sitta på varsitt håll. JIPPIE. NOT..

Jag tror att jag börjar vantrivas med mitt liv. Det är verkligen ingenting jag vill. Men just nu känns det som om allt är piss. ENSAMT!
Jag gillar inte att Doffe alltid är iväg. Jag saknar att ha någon vid min sida om nätterna jag saknar att kunna pussa någon godnatt varje kväll. Jag vill ha ett liv. Jag har inget liv just nu. (det känns så)
Bara en sån simpel sak som att kunna ha en hobby typ en gång iveckan.. Gått och tränat eller som jag och Julia har sagt en dans kurs... Ja ja idag är en tråkig dag känner jag.

Jag har ett jobb iaf. Jag trivs för där kan man träffa andra människor och vara lite social.

så nu har jag nog fått ur mig det jag hade på hjärtat.

Tyck INTE synd om mig. Jag orkar inte det. Jag har själv valt ett liv i ensamhet....




SUCK

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har inte alls valt ett liv i ensamhet, det får dig till att låta som en söt liten enstöring och det är du absolut inte. Jobbet är Doffes val (om man nu ska "skylla" det på någon). Jag förstår hur du menar med ensamheten, även om jag inte är ensam hälften så mycket som du. Om det ändå hade funnits ett likvärdigt jobb till Doffe på hemmaplan. Jag ska nog försöka se till att den där danskursen blir av.. Tisdagar

Kanske? Du behöver det. Basta!



Glöm aldrig att vi finna här, dag som natt! <3

2010-12-09 @ 20:13:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skickar lite styrkekramar till dig, fina du! <3

2010-12-16 @ 08:21:33
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag förstår dig precis Sara och som Julia nämner så är det inget du själv har valt. Tur att du har en fin vän vid dina sida som bor på andra sidan häcken. Här är det ensamt varendaste kväll må-tor. Tycker med att det är trist att man inte kan ha ngn hobby i veckorna. Att bara kunna göra ngt på egen hand. Eller gå på gympa. Massa kramar till dig!

2010-12-17 @ 15:45:19
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0