Moa

Igår blev min lilla flicka 7 månader och Chicka hon fyllde 4år!

Tiden bara rinner iväg. Tycker inte alls det var längesen jag var gravid.

Idag har André och Julia varit här en sväng då André skottade bort all snö på carports taket. Nu är Bina här=)

A och J kommer igen sen och då blir det kinamat. SÅÅÅÅÅ gott det kommer att bli.
Har varit duktig idag. Dammsugat på ovanvåningen och tvättat tre maskiner tvätt. Tänkte dammsuga här nere oxå sen eller gör jag det i morgon innan jag ska iväg på rättegången.

Julia ska ha lilla Moa i morgon då jag är iväg. Tror Johanna skulle komma hit och hålla henne sällskap =)

Nej nu ska jag och Bina kolla lite på ghost whisperer.

Bjuder på en bild av lilla Moa från igår. =)



Mitt lilla charmtroll  hihi


PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojoj.. bara sisådär en månad sen sist : ) Så mysigt att passa Moa idag, hon är så go ! Kram

2010-02-03 @ 22:45:44
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0