Jag ser det snöar!

Det är så mysigt med snö! Jag älskar det!!!!

Igår var det fika hos Sandra, det var jätte trevligt. Bara sitta och tjata om allt möjligt hela tiden. =)

Moa är inte bra idag heller. Dock inte så snorig som igår. (peppar peppar)
Men så fort hon får lite hosta så spyr hon. Så tråkigt!

På kvällen var vi bjudna till svärföräldrarna på middag. Patrick, Anna, Limpan och Felicia var oxå där. =)
Åt gott och drack gott. =)

När vi kom hem så körde Doffe in till stan och mötte upp dom andra bilnördarna. (hihi) Det är ju snö då måste man ut och sladda!  Att dom bara orkar!



Snart kommer Lulia hit och då blir det väl en film och bara ta det lugnt. Håller på att tvätta och så idag oxå.

Nej nu ska jag ta och vika den färdiga tvätten och slänga i en ny maskin.

Ha det gott alla!






Va ett tag sen hon var så liten. Min älskling! ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var ett tag sen dom var så små de små liven :) Förstår inte hur tiden kan springa iväg på de viset :) Känns som igår man fick reda på att man skulle ha barn och snart är dom tonåringar (känns de som) haha :). Hoppas allt är bra med er :) kram kram

2010-01-10 @ 22:54:09
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0