Knast!

En knast i ögat är absolut inget kul alls! Gör svinont! USCH!

Min älskade lilla dotter har fått en förkylning igen. Näsan bara rinner. Det är så tråkigt! Hoppas bara hon slipper bli så dålig som sist. Men tack och lov för att Doffe är hemma nu iaf.

Till något roligt så igår när vi var och körde och gjorde lite ärende, var i Bromölla för Doffe skulle hämta några jobbebyxor där. När han går in i affären så gick jag ut och rökte så länge. Det snöade och jag tyckte flingorna så så konstiga ut. Jag såg en flinga som hamnade på min jacka, det var stjärnor. Jag lyckades ta en bild på det. 

KOLLA!
 

Nej nu kommer snart Julia och hämtar mig och då ska vi bege oss till Sandra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina snö flingor :D fräckt att de kan snöa såna hehe :) tack för besöket idag :) kram

2010-01-05 @ 19:16:47
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0