Slarvig jag är.

Ja det är jag faktiskt.
Dålig på att uppdatera.
Men jag har faktiskt fullt upp med lilla Moa.
När hon sover passar jag på att göra annat och när hon är vaken så har man verkligen
inte tid med att sitta vid datan. Eller jo det kan man göra men att
skriva är det inte på tal om. Man får ränna runt överallt efter henne.

Hon inte bara reser sig upp mot saker nu...
när hon har ställt sig upp så går hon.
Alltså inte själv utan runt det hon har tagit sig upp för.

Idag fick hon en fixidé, klättra upp på pappas xbox kartong
och sätta sig på den. Men sen kommer ju det jobbiga att man ska ju ta sig ner
och det klara hon inte. Då blir hon jätte arg och bara skriker rätt ut.
Ha ha hon är rolig hon.


Idag har jag varit i Örmatofta.
Sabina, jag, Agnes och Sara har spelat kubb.
Först vann jag och Sabina och sen
vann jag och Sara.
Måste betyda att jag är bäst. haha

Igår höll jag och Doffe på lite i trädgården.
Medans han klippte gräset tog jag tag i den ena rabatten.
Tog bort all gräs som växt upp i den.
Så nu är det en rabatt igen =)
Ska sätta lite blommer oxå.. Men det blir inte i år.

Jag och älsklingen hade en heldag för oss själva.
Eller ja när Ellie, Lowe, Saga och Sabina kört hem.

På kvällen tittade vi på Knowing.
Var faktiskt ganska bra.
Ville dock inte att den skulle sluta som den gjorde.
Men men så kan det va.

Nej nu ska jag ta ett bloss sen ska jag nog faktiskt
gå och lägga mig.
Ganska tidigt för att vara mig.

BJuder på lite bilder först =)

Rabatten jag rensade.


Moa låg och läste sin bok medans vi höll på=)



Moa nyvaken=)



Vaknar oftast och är väldigt glad <3


Nej nu får det räcka.. Ha det bra alla.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ellie

Oj vad duktig du varit med rabatten. Blev finfint. kram

2010-06-15 @ 10:57:35
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0