STOP....

Kan vi bara stanna tiden lite nu???

Jag blir fan rädd.
Min lilla flicka är nu 11 månader.. Fattar ni 11 månader.

För bara en vecka sen kunde hon inte krypa,
ni som känner henne vet att hon hade sitt eget lilla vis,
RULLA.
Men nu en vecka senare:
hon kryper.
ställer sig upp så fort hon får tillfälle till det.
Drar sig upp mot ALLT.

Vi har lagt ut Moas bokstavsmatta runt bordet i storarummet.
Kanske inte världens finaste att ha men det är super för Moa. =)
Lite mjukare om hon skulle trilla.

Det har kommit upp en tand till så nu är det 11 tänder.
Man tar en STOR chansning när man känner efter=) haha
Men känner jag inte så vet jag ju inte och då kan jag inte skriva in i boken.

Tiden har verkligen bara flugit iväg.
Snart får vi världens bästa grannar oxå. =) Längtar som en tok.



Vilket kanon väder vi har haft idag.
Jag satt ute en liten stund och jag fick färg bara på den stunden.

Nej nu bjuder jag på lite bilder sen ska jag ta natta blosset och sen hopp i säng.
Älsklingen kommer i morgon. <3
Det lillar jag.

(jag längtar tills på söndag!)



Den fina mattan.=) Står Moa oxå hihi



Ett hjärta kom svävandes på himlen.




Moa vill inte ha blöjan hihi.
(till er som tänker nu, varför inte använda up´n go. Jo för att dom är förstora för henne.)



Vi satt ute idag=)



Till sist. En bild på mig när jag var liten.



Ha det bra alla!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad händer på söndag :)??



Ja tiden springer iväg. Kan inte förstå att Moa blir 1 nästa månad :) Kändes som man gick och vänta och vänta och vänta på ett sms att hon var här bara för någon vecka sedan och nu blir hon snart 1år!



Duktig Moa är :D Både med krypandet och med att resa sig :) Hon får berätta för Max hur man ska göra ;)



Jag tyckte inte alls det var fullt med den mattan :D Tyckte det var sten tuft hehe :)



Kram kram

2010-06-03 @ 16:11:42
URL: http://www.familjejuveler.se/
Postat av: Annie

tiden går alleles för fort.. Men söt e hon, ert lilla barn :)

2010-06-04 @ 07:59:15
URL: http://anniiestahl.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vila fina bilder du lagt upp på ditt hjärta.

Hon e sååå söt... =)

Är hon int lite lik´sin far??

Hahaha!!

Ha en underbar helg...

Imorgon åker jag till Malta =)



kärlek i hjärtat

2010-06-04 @ 15:04:29
URL: http://knippet.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vilken bra matta Sara! =) Blev ju inte alls dumt med den. Och fina bilder!



Roligt att se dig som liten. Det är ju faktiskt ganska så likt Moa, fast en liten ljusare variant. Så nog är där mamma i Moa också. ;)



kram

2010-06-06 @ 13:37:40
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0