Fina vi är! Tack Sandra och Thomas för en ...

292511_101502576 (MMS)

Fina vi är! Tack Sandra och Thomas för en underbart fin och oförglömlig dag/kväll! Idag har jag börjat jobba igen. Dagen började inte så bra. Hittade inte mina bilnycklar och mitt stämpelkort till jobbet. Till slut hittade nycklarna så jag kunde köra iaf. Men mitt kort har jag ingen aning om var det kan vara! Får hem och leta ikväll. Att lämna Moa på dagis kunde inte blivit bättre! Hon gick in direkt och började leka. Vinkade hejdå och fortsatte! Underbart. Det har gjort min dag iaf! Igår kollade jag och grannarna på film. Skit dålig! Black swan hette den. Ingen hitt om jag får säga mitt! Jaja nu har man sett den iaf. Nej nu har jag snart frukost. Ha det bra alla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0