Min älskade lilla loppa är så duktig! :-) ...

2011-12-04_14_10 (MMS)

Min älskade lilla loppa är så duktig! :-) det ska börjas i tid! Hon blev så ledsen när vi skulle gå... Lilla loppan :-) hon kommer snart inte vara så liten längre. Hon ska ju bli storasyster! :-) tänk att min lilla Moa ska bli stor liksom. Jag kan själv inte riktigt fatta det. Berättade för chefen idag så nu har jag lagt ut på fb och nu kan jag börja Blogga igen. Har inte vetat vad jag ska skriva.. Haha men nu ska det bli fart på den igen! :-) nu har jag och Moa ätit lite fiskpinnar och pulvermos. Gud så gott det är. Det var sjukt längesen. Moa sitter och tittar på pippi nu. Ser nästan ut som om hon skulle somna snart.. Hon får allt vänta en stund till. Nej dags att mysa lite Moa:-) ha det gott alla!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Och tänk så mysigt det ska bli med en liten bebis till sommaren. Ska bli så spännande! Grattis igen! kramar

2011-12-05 @ 19:18:00
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0