Onsdag idag! Jag hade rätt om att jag skul...

2011-09-21_16_25 (MMS)

Onsdag idag! Jag hade rätt om att jag skulle vara mer död än levande på jobbet igår. Fy fan vad trött jag var. Men det var bara att bita ihop. Jag var så trött hela kvällen men ändå kunde jag inte somna. Senast jag kollade på klockan igår var hon 00.38 men tror jag somnade strax därefter iaf. Nu sitter jag på vinden på jobbet. Jag längtar tills i morgon så mycket! Då kommer mitt stora hjärta hem och jag saknar honom så mycket! Men men en natt kvar sen får jag ligga i hans famn igen! put your troubles aside and start living!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Usch, drygt att vara så trött men att ändå inte kunna somna. :/ Härlig bild på dig och Moa! kramar

2011-10-07 @ 17:27:13
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0