Kära Bullen! Jag hoppas att dagen går for...

2011-09-01_11_10 (MMS)

Kära Bullen! Jag hoppas att dagen går fort nu. Är döds trött idag. Sover alldeles för lite känner jag. Lägger mig oftast i tid men somnar oftast inte i tid. Haha man får skylla sig själv. Finns ju roligare saker att göra om kvällarna än att sova liksom. Idag är det torsdag vilket innebär att Doffe kommer hem! Moa frågade efter pappa i morse, så jag vet ju en flicka som kommer bli glad när hon ser sin pappa! :-) snart helg igen. Har nog inget planerat. Får bli ta dagen som den kommer:-) kanske man kan få sin sambo att åka till Ikea?! Hade varit kul! Jaja vi får se vad som händer. Ha det gott alla! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0