Usch detta börjar bli så Jävla tråkigt nu!...

Usch detta börjar bli så Jävla tråkigt nu! Tycker ju att när man ätit penicillin i några dagar borde det ju bli bättre och inte sämre. Mina bihålor håller på att sprängas nu känns det som. Jag blir så trött på detta. Har varit hemma snart i två veckor och inte fan blir det bättre... Härlig lön man kommer få.. NOT! I morgon ska Moa på dagis en stund så jag får vila upp mig. Hon ska även dit på torsdag. Kanske att man är på hugget att jobba på fredag då.. Man får ju stå ut på fredag iaf sen är det ju helg igen och vi har ingenting planerat. Det blir bara precis att ta det lugnt! Soffan är nog min bästa vän nu! Om man ska se något positivt med denna sega Jävla förkylning är det vikten.. Fast jag hade nog hellre vägt som innan och fått vara frisk! Nu vill jag bli frisk! Längtar tills torsdag nu! Känns tomt utan min Doffe. Varit bortskämd nu när han varit hemma. Nej ni får gå det så bra alla! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0