Tänk att detta lilla liv ligger i min mage...

picsin1326791781 (MMS)

Tänk att detta lilla liv ligger i min mage:-) Moas lillebror Kevin! Jag ska få se honom igen nästa vecka. Han är väldigt envis, ville inte visa upp alla delar så vi får dit igen. Inte mig eller Doffe emot:-) min rygg börjar (peppar peppar) bli bättre! Tack och lov för det. Jobbigt i slutet på dagen bara på jobbet. Men var mycket värre förut. Idag när jag lämnade Moa så frågade hennes fröken om hon skulle få ett syskon, en pojke. Haha ja svarade jag. Moa hade gått runt och sagt att mamma har en bebis i magen och att det var en pojke. :-) sötis! Vilken tur att det visade sig vara en pojke. Hon sa nämligen att blir det en flicka så blir hon sur:-) haha Snart har jag gått halvvägs. Är på 19 +4 idag. Herregud vad tiden gått fort! Åh vad jag är sugen på choklad nu! På tal om magwt annat. Haha snart rast och då ska jag minsann ta och köpa det oxå:-) Mmm gott! Nej ni får gå det bra alla! Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååh vad fint namn, Kevin! :) nu kan jag tänka mig att Moa är stolt! Lilla hjärtat! :) puss!

2012-01-20 @ 00:00:15
URL: http://fjellepjelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0